Početna veličina slova Smanji veličinu slova
Studeni
22

Želite pomoći Udruzi? SVAKI VAŠ DOPRINOS NAM JE DRAGOCIJEN!

Facebook - Udruga invalida Križevci Twitter - Udruga invalida Križevci Youtube

SVJETSKI DAN ŠEĆERNE BOLESTI, 14.11.2014.

Arhiva novosti

Pregledajte arhivu novosti!

Vijesti su poredane od najnovije na vrhu pa do najstarije na dnu. Kliknite na naslov da biste pročitali cijeli članak.

U padajućem izborniku možete odabrati godinu i mjesec pa pročitati samo vijesti iz tog razdoblja.

 
 

SVJETSKI DAN ŠEĆERNE BOLESTI, 14.11.2014.

Objavljeno: 13.11.2014.

Kampanja Svjetskog dana dijabetesa 2014. obilježava se u trogodišnjem razdoblju (2014.-2016.) i naglasak stavlja na zdrav život i dijabetes. Ovogodišnje aktivnosti posebno će se baviti temom zdrave prehrane i njezine važnosti u prevenciji dijabetesa tipa 2 i učinkovito upravljanje dijabetesom kako bi se izbjegle komplikacije.
Najnovije procjene iz IDF dijabetes atlasa pokazuju da postoji 382 milijuna ljudi koji žive s dijabetesom u svijetu. Procjenjuje se da do 2035., 592 milijuna ljudi imati dijabetes.
Dodatnih 316 milijuna ljudi u svijetu trenutno je sa visokim rizikom za razvoj dijabetesa tipa 2, a očekuje se da će se brojka povećati na gotovo 500 milijuna unutar jedne generacije. Ono što čini pandemiju osobito prijeteće je da u velikom dijelu svijeta, dijabetes ostaje skriven. Do polovice svih osoba s dijabetesom na globalnoj razini i dalje ne dijagnosticiran.
Ove činjenice i brojke ponovno naglašavanju važnost hitne akcije. Većina slučajeva dijabetesa tipa 2 može se spriječiti, kao i ozbiljne komplikacije dijabetesa može se izbjeći zdravim načinom života i životnog okruženja koje potiču i olakšavaju zdravo ponašanje.
Ključne poruke kampanje imaju za cilj podizanje svijesti o tome kako zdrav izbor može biti jednostavan izbor, kao i razne korake koje pojedinci mogu poduzeti kako bi bili informirani o tome što jedu. Posebna pozornost bit će stavljena na važnost početka dana s zdravim doručkom.
Sve aktivnosti kampanje bit će pod sloganom "Dijabetes: zaštitimo našu budućnost."
Kampanja će nastaviti promicati važnost neposredne akcije kako bi zaštitili zdravlje i dobrobit budućih generacija i postigli značajne rezultate za osobe s dijabetesom i onih u opasnosti od dijabetesa.

Ključne poruke kampanje uključuju:

  • Napravite zdravu hranu jednostavan je izbor
  • Zdrava prehrana: napravi pravi izbor
  • Zdrava prehrana počinje s doručkom

 

 

 

 

 
 

Natrag na arhivu vijesti
 

Promotivni video Hedone d.o.o. Križevci - Križevačke čokolaterije

Klikom na sliku pogledajte promotivni video Hedone d.o.o. Križevci - Križevačke čokolaterije

WEB SHOP HEDONE d.o.o. KRIŽEVCI - KRIŽEVAČKE ČOKOLATERIJE

Klikom na sliku posjetite web shop Hedone d.o.o. Križevci - Križevačke čokolaterije

Promotivni video EU projekta

Klikom na sliku pogledajte promotivni video EU projekta "Integracija djece s poteškoćama iz Križevaca i okolice u redovni obrazovni sustav"

INA - SPONZOR

Križevačka čokolaterija

Križevačka čokolaterija

 

Klikom na sliku pogledajte reportažu "Križevačka čokolaterija"